Wednesday, September 4, 2013

Journey Of Bride To Be : Andaman (Update II)


Hai! Jom kite sambung kelmarin punya cerita yep... Alkesahnya aku dapat butik andaman untuk wedding aku masa aku pergi Pameran Pengantin akhir bulan Jun haritu kat Dataran Pahlawan. Banyak gak butik pengantin masa tu dan aku dah nekad dah, aku mesti pilih satu antara mereka. Dah taknak delay-delay dan survey-survey lagi dah. Masa dah suntuk dah dek non. huhu 




So pilih punya pilih dan discus punya discus finally i made a decision! Weehuu. Boleh dikatakan 90% perkara yang aku highlight ada kat butik ni. Dengan harga yang sememangnya didalam bajet aku, ditambah pula dengan spek-spek yang ditawarkan, iya memang aku puas hati! Dan kalau korang nak tahu juga aku dapat harga promosi tau kerana aku terus bayar booking kat situ. Rezeki, alhamdulillah. Jom tengok apa yang dia provide jom... huhu

  • Sepasang baju bersanding yang baru. (L/P)
  • FOC Sepasang baju nikah yang baru. (L/P)
  • Sepasang baju berarak malam berinai. (L/P)
  • 4x baju persalinan (P)
  • 3x makeup artist 
  • Pelamin dekorasi terkini dalam rumah
  • Dekorasi dalam bilik pengantin
  • Pelbagai aksesori pengantin
  • Kasut ikut tema baju (P)
  • Arch


Harga???

Hahaha biarlah rahsia. Tapi dengan dapat baju sanding yang baru ditambah lagi dapat FOC baju nikah yang juga baru, aku sangat happy. Dah takyah nak pening gi hantar baju nikah kat tailor dah. Cut cost terus! lalalala... Ekh lupa nk kasi tau, tiada transportation cost yang dikenakan walaupon ia diluar Melaka. Happy lagi weehuuu^^
Sape-sape yang nak riki dan nak tahu juga harga promosi yang aku dapat meh sini pm or email aku cepat. InsyaAllah aku bitau... Tak baik dekot-dekot kan :p


Apa nama butik???

Ngehehee... Nama dan alamat butik tu kat sini okkay...

Jimmy Couture,
Fashion Designer & Make-up Artiste,
No. 421, First Floor, Jalan Bandar Senawang 18,
Pusat Bandar Senawang,
70450 Senawang, Negeri Sembilan.
H/P : 017-767 7387.

Facebook Jimmy Couture :
https://www.facebook.com/jimmy.bridal?fref=ts


Jom cuci mata sat tengok hasil kerja Jimmy jom! Sangat memikat hatiku... Ya Allah moga segala perancangan dan impianku ini mendapat keredhaanMu. Amin~















Eh eh ehh ni nak habai mai kepada seluruh bakal-bakal pengantin bulan 10 ni ada pameran pengantin Melaka lagi woi. Kalau korang dah rancang majlis untuk awal tahun depan, mehla singgah sini gi riki-riki. Kalau ada yang berkenan, terus je grab dan bayar booking sebab korang pastinya dapat harga promosi! 

Pihak penganjur pon sangat sporting dan akan membantu korang untuk membuat pemilihan yang tepat. Sebab sebelum pilih Jimmy Couture aku dah tanya abang dan kakak DODE  EVENT dulu, mana butik yang oke. Yang ini personally lah kan, sebab pihak penganjur takkan kondem mana-mana butik kalau tak oke. Diorang cuma akan bagi guideline je kat korang. Setiap butik ada pro's n con's dia kan. Orait korang selamat meriki. Salam.

Facebook Dode Event :



~Hugs~

BERMINAT??ISI FORM DULU YE^^

9 comments:

Khairahimo said...

salam.. boleh share bpe yg jimmy couture offer? hehe.. dh lme gak eyeing on jimmy couture.. tp tkot gak nk approach.. jap lg xde bajet lak.. ni email sy.. usagi.polar@gmail.com

criativa said...

salam..saya pun berminat nak tahu berapa harga promosinya 2..hihi..boleh pm x? nurulainidec87@gmail.com

Unknown said...

Sy pon nak tahu.. memang xcantik baju2 dia.. pls email kat miezalbm@gmail.com..
please urgent. Tq

Anonymous said...

boleh email sy pkge yg awk amik tu brpe..ekien_sweet89@yahoo.com
thanks :)

waheeda said...

hi dear..sy sgt2 brminat ngn jimmy couture punye collection..nk mntak tolong email range price dia bole? tq sooooo much!!
misz.waheeda@gmail.com

mawar berduri said...

Salam.. hye.. sy mmng mnat dgn design jimmy. Blh emailkn kt sy x price yg die bg awk. Tieymoon@yahoo.com.

[CoRn_HeLiuS] said...

hai dear. boleh emelkan package n harga promosi yg u dapat x? thanks! cornhelius123@gmail.com

aidilia said...

salam.. boleh share bpe yg jimmy couture offer? hehe.. dh lme gak eyeing on jimmy couture.. tp tkot gak nk approach.. jap lg xde bajet lak.. ni email sy.. dilya2203@gmail.com

Anonymous said...

dear blh emailkan sy tak pakej yg awk dpt kat jimmy couture..terima kasih ye..
pija_fyza@yahoo.com