Thursday, October 10, 2013

I'm Lost!


Tak tahulah, makin dekat nak kahwin ni makin aku rasa serba tak kena. Aku stress, aku tension. Terlalu banyak perkara yang bermain di dalam sangkar otak aku ni. 

Persiapan sebelum kahwin spt andaman, baju nikah, baju kahwin, makeup, pelamin, dekorasi bilik, peralatan dalam bilik, door gift, kad kahwin, borang kahwin, barang hantaran, kek kahwin, duit simpanan dan bla-bla-bla-bla-bla. 

Persiapan selepas kahwin spt tempat tinggal, tanggungjawab, peranan, layanan, kebahagiaan  dan bla-bla-bla juge!

Ya Allah permudahkanlah urusan hambamu ini Ya Allah. Tiada tempat lain untuk ku pohon selain darimu Ya Allah. Bantulah aku... Sesungguhnya jadilkanlah aku hambamu yang lapang dadanya agar segala perancanganku dapat aku lakukan dengan jayanya. 

Amin Ya Rabbal Alamin. 



:(


BERMINAT??ISI FORM DULU YE^^

1 comment:

Anonymous said...

kak... sy pun mcm akak skrg... lost... dh kene start planning n too much thinking make me empty.. zero. xleh nk pikir ape dah.. saya pun tengah listkan butik area melaka... tak pergi lagi.. huhu.. takut.. byk benda nk pikir.. duit lagi.. adoyai... boleh tak PM saya pakej yg die bagi jimmy tu.. ?

warna_warni83@yahoo.com

really need ur support...