Thursday, August 29, 2013

Journey of Bride To Be

Assalammualaikum w.b.t

Hurmmm... bila baca je tajuk post kali ni, hati aku rasa berdebar-debarlah. hihi dan aku tahu perasaan ni bukan aku sorang je boleh dan pernah rasa oke sebab aku yakin boleh dikatakan sape-sape yang nak jadi pengantin mesti rasa benda ni. Hahaha kalau korang rasa apa yang aku rasa moh kite sep sikit! haha tapi kalau ada yang belum pernah merasa dan rasa nak rasa, apa lagi??? uiks :p 

Okaylah... mesti ada yang tertanya-tanya kan napelah aku nak keluar entry tajuk camni? Sebab rasanya dah banyak kali aku mention yang aku tengah dok meroyan bitau yang aku dah nk kahwin dah. hahaha. Update checklist kahwin, update pasal honeymoon, pasal tunang aku dan macam-macam lah. So kalau nak ikutkan kalau aku takyah nak keluar entry camni pon memang dah ramai yang tahu aku ni dah nak kahwin kan. hahaha momomommm

Okaylah korang sebenarnya kan, start daripada entry yang ni aku akan selalu update pasal persediaan ke alam perkahwinan aku dengan tajuk post yang berbunyi seperti ini...

"Journey of Bride To Be: Andaman"
"Journey of Bride To Be: Photographer"
<and so on>

So aku rasa bila aku buat tajuk camni mesti korang akan tahu yang aku akan berkongsi maklumat tentang ape kan. Takdelah istilah merapu dan carca merba lagi. huhu sebab memang jenis aku ni kadang-kadang suke bercerita yang macam dah out of topic. Suka syok feeling sendirik-sendirik. hahaha aku sedau. :P

Selain daripada nak share dengan bakal-bakal pengantin tentang persediaan untuk menjadi pengantin baru ni, cerita-cerita camni bolehlah aku jadikan kenang-kenangan. Manetahu kalau aku panjang umur, bolehlah aku selak balik cerita-cerita lama aku 2 tahun, 5 tahun, 10 tahun, 25 tahun, 40 tahun yang lalu...kan. Kalau aku tak panjang umur pon takper, sekurang-kurangnya ada benda yang aku buat yang boleh dijadikan kenangan terindah kepada suami dan anak-anak aku nanti. Kan hehehe :))

 Oke korang sampai sini je key, tapi korang jangan isau... lepas-lepas ni bukan aku asek nak update pasal cerita nak kahwin je... Macam-macam cerita lain pon hade. Kang ade yang unfollow kang. Eh persoalannya adeker yang kaki follow kat sini. wakaka zubex sila jangan nak perasan. Memang nan hado. haha oke bye. Eh sebelum tu jom layan picca bakal pengantin sat. 








p/s Tolong doakan moga segala perancangan kami ini 
berjalan dengan lancar yer korang. Dan doakan kami live happily ever after. Amin.
~Hugs~

BERMINAT??ISI FORM DULU YE^^

No comments: